Αντικαρκινικές ουσίες στις τροφές

Κορυφαίες αντικαρκινικές ουσίες

Σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες και έρευνες, έχει αποδειχθεί πως ορισμένες τροφές είναι πλούσιες σε αντικαρκινικές ουσίες. Αυτό γίνεται χάρη στις ιδιότητες των συστατικών αυτών των ουσιών.

Πιο συγκεκριμένα οι ουσίες είναι:

Genistein: Είναι ένα από τα χημικά συστατικά στα φασόλια σόγιας (soyabeans) και λαχανικά, που μας προστατεύουν από τον καρκίνο του μαστού, με το να αποτρέπουν τη δημιουργία νέων αγγείων αίματος στους όγκους. Αν κάποιος όγκος δεν μπορεί να πάρει αίμα, τότε ίσως να μη μπορεί να μεγαλώσει.

Αντιοξειδωτικά: Είναι ακόμα μία σημαντική ομάδα από τα συστατικά. Κάθε μέρα στο σώμα μας γίνονται χημικές αντιδράσεις που περικλείουν «τυχαία» οξυγόνα. Αυτά τα οξυγόνα μπορεί να δημιουργήσουν επικίνδυνα συστατικά, οι επονομαζόμενες «ελεύθερες ρίζες» (free radicals), που καταστρέφουν τα γονίδιά μας και ευνοούν τις προδιαθέσεις για καρκίνο. Τα αντιοξειδωτικά «αρπάζουν» αυτά τα οξυγόνα και έτσι μειώνουν τις «ελεύθερες ρίζες» σε αριθμό στον οργανισμό μας.

Τα πιο πολλά από αυτά τα συστατικά, δε τα βρίσκουμε σε συμπληρώματα διατροφής, αλλά θα πρέπει να τα παίρνουμε από τις τροφές μας ακατέργαστα. Μερικά από τα συστατικά αυτά είναι η Βιταμίνες C και E, η β-καροτίνη. Αν και οι έρευνες ακόμη συνεχίζονται για την επίδραση των ουσιών αυτών στον οργανισμό μας, καλό είναι να τις λαμβάνουμε, γιατί σίγουρα δε μας βλάπτουν.

Πόσο πρέπει να τρώμε: Καθημερινά να τρώτε 5-10 μερίδες ψωμιού/δημητριακά/αμυλούχα (όσπρια, μπιζέλι, ρύζι, μακαρόνια), 3-5 μερίδες λαχανικά και 2-4 μερίδες φρούτα.

This entry was posted in Χωρίς κατηγορία. Bookmark the permalink.

Αφήστε μια απάντηση