Άσκηση στον Καρκίνο Μαστού

Άσκηση στον καρκίνο μαστού

Είναι γεγονός πως η άσκηση στον καρκίνο  μαστού συμβάλλει θετικά στην αντιμετώπισή του . Υπάρχουν πολλά αθλήματα που βοηθούν στην αποθεραπεία. Σε γενικές γραμμές, προτείνεται η άσκηση να επαναλαμβάνεται 3 φορές τη βδομάδα για τουλάχιστον 30 λεπτά τη φορά. Από αυτές θα ήταν προτιμότερο, η μία να είναι άσκηση συντονισμού, προπόνηση ενδυνάμωσης ή διατάσεις. Καλό είναι, μία με δύο φορές τη βδομάδα να επιλέξετε προπόνηση αντοχής.

Σκανδιναβικό περπάτημα

Νέες επιστημονικές μελέτες αποδεικνύουν, ότι το σκανδιναβικό περπάτημα, εφόσον εφαρμοστεί σωστά, έχει θετική επίδραση στον οργανισμό. Έτσι, λοιπόν, το τακτικό περπάτημα με μπαστούνια βελτιώνει τη σωματική φόρμα και ενδυναμώνει ή διατείνει την περιοχή  των ώμων και των άνω άκρων.

 

Συμβουλές:

  • Είναι απαραίτητο να ξεκινήσετε το περπάτημα, μόνο όταν το τραύμα που έχει αφήσει η επέμβαση, έχει επουλωθεί πλήρως
  • Προτού ξεκινήσετε, μην ξεχάσετε το σύντομο ζέσταμα
  • Για να αποφύγετε τον κίνδυνο λεμφοιδήματος, θα ήταν χρήσιμο να φορέσετε κάλτσες συμπίεσης στα χέρια σας
  • Για τους αρχάριους, 10 λεπτά σκανδιναβικού περπατήματος αρκούν για τη βελτίωση της αντοχής

 

Ήπια προπόνηση ενδυνάμωσης με βάρη

Τελευταίες μελέτες έχουν αποδείξει ότι η ήπια προπόνηση ενδυνάμωσης, αποτελεί μία υγιεινή εναλλακτική των προπονήσεων αντοχής. Η τακτική προπόνηση με βάρη θα βοηθήσει από τη μία να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος παρενεργειών από την επέμβαση, και από την άλλη, να αντεπεξέλθετε εκ νέου στην καθημερινότητά σας.

 

Συμβουλές:

  • Η άσκηση αυτή μπορεί να γίνει το νωρίτερο 6 με 8 εβδομάδες  μετά την όποια επέμβαση
  • Για να ξεκινήσετε ήπια προπόνηση με βάρη, θα πρέπει πρώτα να συμβουλευτείτε το θεράποντα γιατρό σας
  • Είναι σημαντικό να απευθυνθείτε σε εξειδικευμένο γυμναστή, που θα εφαρμόσει για εσάς ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα προπόνησης και θα σας καθοδηγεί καθ’ όλη τη διάρκεια της γυμναστικής, ώστε να αποφευχθούν τυχόν τραυματισμοί

 

Κολύμβηση

Η κίνηση μέσα στο νερό είναι ευχάριστη και άνετη, διότι λόγω της άνωσης αισθανόμαστε ελαφρότεροι, ενώ παράλληλα μειώνεται ο κίνδυνος τραυματισμού. Το νερό βοηθά σημαντικά στην αύξηση της κινητικότητας, καθώς ταυτόχρονα ενδυναμώνει τους ώμους και τα άνω άκρα. Το πρόσθιο αποτελεί το καταλληλότερο στιλ κολύμβησης, μιας και δρα σημαντικά στην περιοχή του θώρακα. Εάν όμως το στιλ αυτό προκαλεί πόνο, τότε επιλέξετε ένα άλλο στιλ κολύμβησης.

 

Συμβουλές:

  • Η κολύμβηση προτείνεται το νωρίτερο 8 εβδομάδες μετά την επέμβαση στο μαστό
  • Για ζέσταμα περπατήστε σε νερό, το βάθος του οποίου φτάνει έως το ύψος του στήθους
  • Θα πρέπει να επουλωθούν πλήρως οι δερματικές βλάβες, που δημιουργήθηκαν λόγω ακτινοβολίας, προτού ξεκινήσετε την κολύμβηση
  • Πριν κάνετε την εγγραφή σας στο κολυμβητήριο, συμβουλευτείτε το γιατρό σας, για το εάν το ανοσοποιητικό σας σύστημα έχει αποκατασταθεί πλήρως, ώστε να είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει τυχόν μικρόβια του χώρου
This entry was posted in Χωρίς κατηγορία. Bookmark the permalink.

Αφήστε μια απάντηση